Hello girls........ :x


Am avut banchetul si....nu prea pot posta pozele ca mi-e lene sa le pun pe PC ......soarta....si azi am fost premierea si pentru al patrulea an am luat premiul 1.....uh yeah......va da-ti seama ca atunci cand voi fii clasa a 5-a o sa postez mai rar ,nu????In fine azi la 23:30 e "Inrezistrare 2" ( pe scurt o prostie de film cu o prostie de "zoombie" ,si desigur nu ma uit :) hihi ,pentru ca nu vreau sa visez urat se uita Aly(sormea)....si va spun cu SINCERITATE ca ar trebui sa joc si eu in film....de ce??Pentru CA SUNT PARALIZATA LA PICIOARE CA SA ZIC asa ......adica banchetul de joi l-am facut la Balonul sau Insula copiilor.Si in loc de bureti au pus pe joc PIETIRIS.Pentru ce naiba pui frate' pietris???Ca doar nu stam incaltati , ne ducem la o "casa" golflabila ne descaltam si iar ne incaltam.......si acum pe vremea asta stau cu SOSETE,in casa ca sa nu se infecteze ......Acolo era si CABINET...o prietena foarte buna de a mea a facut febra :( si sa dus ......ERA PLIN DE COPII taiati de pietris  etc..... si mi-am smus si pielea......AM mers cam 2 Kilometri am =uat 301 330 O GRAMADA....etc.



Concluzie:

1.Sunt ranita rau la picioare(talpi) si dabea pot merge
2.A fost super banchetul si premiera
3.AM luat primul loc ca de obicei
4.VA PUPICESCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC



VACANTA PLACUTA!

No Response to " "

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Be Chic All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes