Heiiiiii girls...... stiu nu am mai postat de mult si chiar imi pare rau......in fine azi am fost la o tura de shopping saptamanala :) si mi-am cumparat nu foarte multe chesti dar pe care mi le doream de mult timp ( pe unele) deciiii am fost in minunataul extraordinarul DM  =D  si mi-am cumparat asa:


Un balsam de buze din gama sweet Wonderland ....eu am crema ( Tub) din aceasta gama pentru corp care miroase........, ai de capuuuu meu super sweet <3  si balsamul si mai si......este mat =D si foarte foarte draguz.....Ma CUCERIT!

si mi-am mai cumparat si rujul de la Rimmel London care la fel ma CUCERIT! =D  este foarte sclipicios( sa spun asa) si rezista foarte bine....de mirosit nu prea miroase =D hihi dar nici nu miroase urat .....rezista foarte bine si imi place foarte mult noanta de simering :)si inca o rochita gen salopeta ....cam atat sper ca nu vati plictisit nu uitati sa imi lasati un comment cu parerea voastra va pupik..........:) :) =D

:xMarry

No Response to " "

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Be Chic All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes